Frederikshavn Gl. Station som Fremo-projekt

af Muncken, 12/1 2017, 12:33 (3432 dage siden) @ Josax1978

Nuvel Jørgen.

Nu var din anke jo at der bliver brugt fiddelyard, og hvis du bruger en station som fiddelyard, så er det sjovt nok en FIDDELYARD!

Tænk hvis hvis Carsten havde en af de fede spidstagede FS vogne, den vil han gerne have en tur frem og tilbage med kartofler fx. Den sender han naturligvis til den fiddelyard som gør det ud for Italien... Så kører bogen vi Tyskland sp lang væk som muligt indtil den kommer til den fiddelyard. Det nytter ikke noget at fx Hirtshavn også ligepludselig skal være Italien, det er jo direkte dumt.

Og i øvrigt så er Carsten tråd ikke til den slags diskutioner, dem kam du tage fx i fremogruppen på fremoiseret hjemmeside...

Mvh Muncken


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanebøger

Danmark set fra en togkupe

Danmark set fra en togkupe
Pris 300 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak