Frederikshavn Gl. Station som Fremo-projekt - modulben

af rh42200 ⌂, 20/8 2014, 23:19 (3534 dage siden) @ Carsten B. Thomsen

Hvad angår de ovennævnte X-haxn ben, så blev der også "vist ben frem" på Fremo-træffet i Krumbach den 14.-17. august i år.
Mon det er noget, der efterhånden bliver mere udbredt ?.
Jeg er lidt skeptisk overfor deres spinkle udseende - men de er måske stærkere end de > ser ud til ?.

Tja, jeg synes også deres ben ser spinkle ud, så jeg har valgt at tage udgangspunkt i Ikeas stiger til stigereolerne i IVAR-serien. De er forholdsvis billige og lidt kraftigere - til gengæld må man leve med de mange huller, der er boret til hyldebærerne...

Kunne du eventuelt vise et billede af, hvordan du at sat benene på dine moduler fast under modulerne - og hvor du undgår problemerne, der skyldes fugt og skiftende temperaturer ?.
På forhånd tusind tak.

Jeg har for ikke så længe siden lavet et sæt ben for at teste konceptet, og har skrevet om det på min hjemmeside, http://www.tlarsen.dk. Hvis du kigger under menupunktet 'Seneste NYT!' ser du et link til artiklen som et af de øverste i listen. Nye artikler vil iøvrigt blive tilføjet mit RSS-feed, så man kan nu abonnere på nyheder og automatisk få en advisering, når jeg lægger nye artikler på siden.

mvh
Tommy

PS: Hvis der inden for kort tid kommer et svar mere fra mig på din post, så skyldes det, at jeg allerede har svaret, men at svaret blev blokeret og afventer administratorens accept. Jeg var ikke logget på og havde i første omgang overset den lille regneopgave, der skal løses for at systemet ikke tror man er en "bot"...

--
www.tlarsen.dk
- Sæby station i virkelighed og model


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak