Frederikshavn Gl. Station som Fremo-projekt - Tillig Elite

af henho, Ringkøbing, 2/11 2014, 23:57 (3462 dage siden) @ bl

Hej

Jeg forstår ikke, hvorfor det skulle være nødvendigt med al den fekumdik bare for, at skifterne kan fungere så nogenlinde ordenligt.

I min optik, vil den pris, Tillig skinner koster, automatisk medføre en forventning om,at det ikke er noget halvfabrikata, man modtager med posten.

Jeg kører selv med Piko A-skinner - og de ser nydelige ud, synes jeg; men jeg har også en hulens bunke Peco Stream Line code 100 sporskifter. Disse virker alle sammen stadig efter 30 års opbygning, nedbrydning, opbygning, nedbrydning ............

At de alle stadig er funktionsdygtige fortæller mig, at her har man med kram, at gøre. Jeg er ikke sikker på, at Tillig sporskifter efter 30 år vil kunne fungere.

MVH

Henrik

--
Med venlig hilsen

Henrik


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak