Frederikshavn Gl. Station som Fremo-projekt
Jeg kan ikke helt forstå dit valg af den gamle Frederikshavn, når du primært vil køre epoke IV og V?
Det er vel epoke III og IV vi taler om?!
--
Svend
![[image]](http://www.jernbanen.dk/Tegninger/Mini/Pbane/114/SNNB_SM12.gif)
Jeg kan ikke helt forstå dit valg af den gamle Frederikshavn, når du primært vil køre epoke IV og V?
Det er vel epoke III og IV vi taler om?!
--
Svend
![[image]](http://www.jernbanen.dk/Tegninger/Mini/Pbane/114/SNNB_SM12.gif)
Hele emnet:
CD Comfortjet CPH - Prag - hvorfor næsten dobbelt så dyrt DSB Udland!?
"Odense Letbane blandt topscorere i national undersøgelse"
CD Comfortjet CPH - Prag - hvorfor næsten dobbelt så dyrt DSB Udland!?
CD Comfortjet CPH - Prag - hvorfor næsten dobbelt så dyrt DSB Udland!?
CD Comfortjet CPH - Prag - hvorfor næsten dobbelt så dyrt DSB Udland!?