Mck Me 1502 på C skinner - ingen brok

af Morten Flindt Larsen, København K, 8/1 2017, 18:43 (2627 dage siden) @ seg

Der var flere der skrev om at AC folkene klager og brokker sig over modellerne der ikke kan køre ordentligt på vores legetøjskinner.
Mvh Lennart


De "flere", der ikke kan lide os AC-folk, kan jeg tælle til 3 (tre).


Nej nej da, der er mange, mange flere! Det kan du være ganske sikker på. Du kan ikke bygge en statistik på en internetdebat med ganske få deltagere.


Jeg håber, du glemte en smiley her.

Nej, det gjorde jeg ikke. Man kan ikke bygge en statistik på en internetdebat, og der er flere end tre, der ikke kan lide "AC-folk". Jeg kender adskillige. Der var skam ikke grund til nogen smiley.

Og de mener, at markedet kan undvære 40% af kunderne??


Nogle gør måske, ja. Selv er jeg optimist og mener, at ud af de 40 % vil størstedelen ikke forlade markedet, selv om de skulle undvære AC. Det vil kun fundamentalisterne.


Du mener, m.a.o. de fleste vil overgive sig til 'systemskiftet'.
Og så mener du, de som allerede har foretaget en anselig investering i AC blot skal
tage en tudekiks når du har fået held med at overbevise fabrikanterne om at standse
udgivelsen af danske AC modeller.
Godt, du ikke har magt som du har agt.

Fri mig for dit paranoide ævl. Jeg har givet udtryk for nogle synspunkter og opfattelser, og beskrevet en udvikling som jeg mener på sigt ikke er usandsandsynlig, men jeg har aldrig sagt, at jeg vil arbejde for sagen. Det er DIN gemene løgn, som jeg alene ser som et perfidt og temmelig ubegavet forsøg på at sværte mig til personligt. Der er ikke nogen, der vil "overgive sig til 'systemskiftet'". Der vil ske en naturlig uddøen over tid, nøjagtig som vi tidligere har set det med Trix-Express, Kleinbahn, Pionér Expressen m.fl., ja nok ikke engang en uddøen men blot en minimering.

Tudekiksen var slet og ret en kommentar til den åbenlyse selvmedlidenhed, der kommer til udtryk, når man udnævner sig selv til at være "anden-rangs-modeltogsfolk", hvilket også fremgår af sammenhængen. Men jeg forstår da godt, hvis du i din paranoia opfatter den som bevis på dine egne vrangforestillinger. Det er ikke usædvanligt.

Med venlig hilsen
M:-)rten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

De tog vestpå - Horsens Vestbaner 1929-1962

De tog vestpå - Horsens Vestbaner 1929-1962
Pris 224 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak