Mck Me 1502 på C skinner - ingen brok

af UTJ, søndag 08. januar, 2017, 02:21 (1047 dage siden) @ Lennart H

Jeg opfattede heller ikke dit indlæg som "brokkende".

Det var tendensen til i de senere svar som affødte en god diskussion om "krav" i forhold til "konstruktiv deltagelse". I mangt og meget fik vi vist frem (min påstand - men jeg kender nu de egentligt få særdeles aktive ganske godt) at DC-fraktionen har fremdrevet danske modeller.

Men diskussionen viste også at langt den overvejende del af AC-kunder er glade for de produkter der kommer frem og at de findes i en eller anden mere eller mindre velegnet AC-udgave. Men også at man altid ønsker til stadighed bedre fungerende AC-udgaver.

Og AC-folket godt er klar over at denne kundegruppe ikke er "flertallet", men på den anden side mener at de bidrager positivt til den samlede omsætning og dermed lønsomheden i den enkelte produktioner. Det var diskussionens AC-del som fremkom med 40-60 fordelingen.

Så, jo, tak for dit indlæg, som også indbød til diskussion.

--
ئۇلغىك

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.

Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen