Mck Me 1502 på C skinner

af Morten Flindt Larsen, København K, 7/1 2017, 12:55 (2628 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Efter nattens debat vil jeg da takke alle DC køre for at der stadig findes modelbaner i Danmark. og så har jeg lige et spørgsmål, er der nogen af de herre der spurgt McK og Hobbytrade om de betragter sig som KUN DC fabrikanter, eller er det et slag i luften.

Hvad McK og Hobbytrade selv betragter sig som, er ret ligegyldigt, men de betragter sig næppe først og fremmest som AC-fabrikanter. Det ville det være fjollet at gøre på marked, hvor et flertal af deres kunder - ihvertfald ifølge AC-folks udtalelser - er DC-kørere. At de alene skulle betragte sig som DC-fabrikanter, er en temmelig latterlig tanke at få, så derfor har den ikke strejfet mig, men du er da velkommen til selv at spørge dem, nu du har fået ideen.

Med venlig hilsen
M:-)rten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Lukas er loko-fører

Lukas er loko-fører
Pris 130 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak