Mck Me 1502 på C skinner

af Lennart H, 2/1 2017, 16:39 (2633 dage siden) @ Per petersen

Ja det er altid et sikkert valg, at vælge Roco eller Märklin. Men udvalget der har været de senere år vil jeg heller ikke undvære. Jeg tager det stille og roligt med at få den ME til at køre godt på min bane. Tit så er det en kombination af et kompliceret lokomotiv/vogn og en udfordrende bane, der skaber problemerne. Mange gange er det nok at sætte en ekstra skrue i skinnerne tæt ved uheldstedet, eller lige tjekke en ekstra gang om understøtningen er helt som den skal være. De steder jeg oftest har haft problemer, er ved de korte sporskifter, hvor der kommer hurtige modsatte sving lige efter hinanden og i særdeleshed ved kurvesporskifterne.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak