Mck Me 1502 på C skinner

af Lennart H, 6/1 2017, 20:40 (2628 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
McK har lavet et AC lok. i lighed ROCO og PIKO, de har bare ikke prøvet det så mange gange endnu. De skal nok lære det.
vh
Bent Larsen

Jeg er ganske sikker på at der generelt ikke bliver problemer med ME lokomotivet. Det er et detaljeret lokomotiv, og der er ikke stor margin for "byggesjusk", fejl på skinner osv. Har lige været oppe ved banen og vende krydssporet. Herefter er ME 1502 fra Mck kørt upåklageligt igennem med fuld fart 6 gange, fra alle ender og kanter. Den skrumler ganske vidst lidt, men den er også meget tung, og jeg gætter på at den støj er væk, når jeg får gummihjul på. Jeg har prøvet det før. At der er noget der bliver ved med at drille og så bytter man skinnen ud, eller vender den om og problemet synes løst. Mærkeligt (Märkeligt ) ;-)

Til alle:

Jeg håber ikke denne tråd har været med til at sætte spørgsmålstegn ved hvorvidt ME egner sig til 3 skinne drift. Jeg har aldrig selv været bekymret! Så snart jeg får tid til at besøge min forhandler igen, får den monteret hæfteringe, og så skal den ud og køre Intercity tog med 8 vogne :-)

Venlig hilsen Lennart


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak