Mck Me 1502 på C skinner - ingen brok

af Lennart H, 7/1 2017, 20:42 (2627 dage siden) @ Lennart H

Tråden er blevet kolosal lang. Jeg havde ikke forventet at det skulle udvikle sig til sådan en mundhuggeri. Jeg er ret uerfaren på dette forum, og ved ikke så meget om hvad i bruger tiden til, så jeg spekulerer på om der var nogen der havde brug for at få luftet sine frustrationer, fordi emnet ikke har været diskuteret før? :-) Næppe!

Der var flere der skrev om at AC folkene klager og brokker sig over modellerne der ikke kan køre ordentligt på vores legetøjskinner. Fra min side var der ikke tale om brok. Blot ville jeg nævne mine erfaringer og samtidig høre andres. Jeg har kæmpe respekt for Peter fra Mck. Talte med ham engang i en af de butikker jeg handler i, hvor jeg spurgte ham om han ville lave nogen af vores store damplokomotiver på et tidspunkt.
Han svarede at han var nød til at være meget forsigtig, da produktionen var meget vanskelig pga de problematikker der er ved AC lokomotiverne.

Derfor ved jeg at man kun skal være meget taknemlig, for det der kommer på markedet som vi der har 3 skinne også kan køre med.

Mvh Lennart


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak