Igen "danske" fantasivogne fra Brawa

af Morten Flindt Larsen, København K, 19/4 2019, 13:37 (1835 dage siden) @ Thomas Albøg Olsen

Jeg var af den opfattelse at dine tilkendegivelser i denne tråd, var lidt overilede, men der er på ingen måde tilfældet forstår jeg nu. Nu forstå jeg at du rent faktisk er ligeglad med alle landets modelbaneentusiaster og at din selvtilstrækkelighed ikke tillader dig at lytte til andres mening.

Der tager du ganske fejl; jeg er ikke ligeglad med alle landets modeljernbanentusiaster, kun en del af dem. Den del, der er så indbildske, at de slår sig selv op som "alle landets modelbaneentusiaster", og som bliver tøsefornærmede, når man det, som man skriver strider imod, hvad de i deres egen lille subjektive glasklokke definerer som "en acceptabel model". De bestemmer selv, hvad de vil acceptere. Du har helt ret i, at den mening er mig ret ligegyldig i en debat om modelkvalitet.


Det er alene dig som ”ekspert” - i hvad om jeg må spørge - som afgør, hvad der er korrekt og hvad pøblen har at rette sig efter. I denne tråd har du tidligere skrevet at du: ”Er en sand mester i arrogante og nedladende indlæg”, hvilket du endnu engang har slået eftertryggeligt fast.

Nej, det er ikke mig, der "afgør" noget som helst. Det står enhver helt frit selv at bedømme og kritisere en model, og ikke bare frit så længe, at det ikke strider imod din vurdering som ikke-ekspert. Men det har du åbenbart ikke fattet, eller også er du bare i trodsalderen og kan ikke lide at blive sagt imod, siden du åbner en tråd op igen, som webmaster tidligere har lukket. Du bør huske på, at ytringsfrihed ikke er det samme som ytringspligt.

Niveauet på debatten i denne tråd har tidligere ført til at WEB master låste tråden, og det passer dig sikkert fint til dit ego, at dine perfide og selvtilstrækkelige bemærkninger hermed kommer til at stå uimodsagt.

Der var masser af modsigelser i den tråd, så at mine indlæg skulle stå uimodsagte kan ethvert tænkende menneske se er en uvederhæftig påstand fra din side af, hvilket dog ikke forbavser mig.

Og en lige så god påske til dig.

M;-)rten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak