Igen "danske" fantasivogne fra Brawa

af Morten Flindt, 29/1 2019, 15:04 (1876 dage siden) @ Steff

Kære Me 1526

Jeg tror at du skal læse tråden igennem igen og se, at den omtalte TKVJ godsvogn litra Qb 301, jo netop har det potentiale, der skal til for at blive nomineret i DMJU regi og måske derefter ovenikøbet at vinde en pris. Der bliver nu i tråden diskuteret hvilke småting der skal til/ændringer for at få en så korrekt model som muligt, selvom prøvevisningen af vognen viser en efter min mening absolut god og brugbar MODEL uden på overhovedet nogen måde at være vognekspert og især da om privatbanerne!

Jeg går ud fra når jeg læser DMJU bestemmelser igennem for indstilling og valg, at det heldigvis ser ud til, at DMJU klubbernes medlemmer vælger det mest modeltro der er udgivet og optaget på indstillingslisten og IKKE hvad der sælger mest. Og så kan jeg se at det gælder alt fremstillet også meget eksklusive småproduktioner, der nok IKKE er for den almindelige danske modeljernbaneinteresserede og købers pengepung.

(..)


Så set i dette lys har MFL bemærkning om ”være en god kandidat til "Årets danske model", hvis og såfremt sådanne afstemninger stadig afholdes” da absolut relevans og kan jo så ovenikøbet tages som en positiv tilkendegivelse for denne institution (DMJU) og dets arbejde.

Igen, Stef, jeg sigtede IKKE med min bemærkning om "afstemninger" (bemærk flertalsformen, tak!) til DMJU men til hvilken som helst afstemning om "årets model", hvilket lige så vel kan være afstemninger i tidsskrifter og på hjemmesider. Hvorfor i alverden skal jeg citeres for at have skrevet noget om DMJU? Først skriver ME 1526 en lodret løgn om, at jeg blander DMJU´s "årets model" ind i diskussionen, alene for at svinet kan sværte mig for "endnu et forsøg på at nedgøre denne konkurrence fordi der er andre der har en anden indfaldsvinkel til modeltog end din ekspertviden og holdning". Han er en manipulerende skiderik og oven i købet så snotdum, at han ikke kan se, hvor let gennemskuelig han selv er. Og så koger du gudhjælpe mig videre på hans gylle. Min bemærkning skal ikke tages som nogen "positiv tilkendegivelse for denne institution (DMJU) og dets arbejde". Havde jeg villet tilkendegive dette, så havde jeg skrevet det. Vorherre bevares!

/M


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak