Avatar

Er dette så et fantasilok ?

af Futfar, Kajerød, 14/2 2019, 17:45 (1900 dage siden) @ Morten Flindt

Mon ikke McK kan lave en fin, opgraderet version af den? :-) :-P ;-)

Sikkert nok, men med mit - særdeles beskedne - kendskab til Mck Bossen, Peter Ø, tillader jeg mig at tvivle på at han vil give sig i kast med et sådant projekt :-P. Og i så fald, vil den nok blive rasende dyr, for McK's produkter ligger jo i forvejen ikke just i den billige ende.

McK har jo, på det danske marked, sat helt nye standarder for kvaliteten af modeller, og det er jo så rigtig godt, men andre på markedet - som feks. ESU - ligger så heller ikke på den lade side med at videreudvikle den digitale hobby til snart sagt, uanede højder :-P . (Jeg kunne nævne flere, men for mig at se, er ESU nok pt. det ypperste). :-)

Jeg tror - som rigtig mange andre - at McK skal koncentrere sig om at udgive danske modeller, og her er ønskelisten jo lang, og så lade de store udenlandske fabrikanter om at fremstille de udenlandske modeller. Mck's politik hvad angår antallet af modeller fremstillet i dansk regi - regnet i stykantal pr. model - rækker næppe til at have modeller som BR 53 i deres katalog.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak