Mck "Gummivogne". Ag 050

af h087 ⌂, bagsværd, 17/11 2015, 14:29 (3092 dage siden) @ Tonny Brandt Andersen
redigeret af h087, 17/11 2015, 14:59

:-)

og i dette indlæg er der fotos af Ag 050

http://www.signalposten.dk/forum/index.php?id=6532

og på et tidspunkt finder vi også 049

og der ser vi at det Ole skriver er korrekt

men hvordan den enkelte ser på det er netop op til den enkelte.

for mit vedkommende - er det noget der ikke ville afholde mig fra at købe vognene - men nu er jeg ikke til den røde periode - men når/hvis de kommer i vinrød, hvilket nogle af Ag var / 037, 043 og 044 ( evt flere - har fået en dato/årstalliste over hvornår de blev røde og moderniseret - men den liste vil bliver lagt på www.rundremisen.dk når jeg lægger ind om Ah/Ag vognene ) - ja så køber jeg dem uanset de evt forskelle der skulle være til virkelighedens vogne ( og det gælder også ABg, Bg, Bgc og BDg ) dog bliver jeg nødt til at få ommalet en Mz III til vinrød - da det er den MZ jeg er lun på !

McK vogne er af en utrolig høj standard ( uanset diverse småforskelle ift virkelighedens vogne ) og velkørende - så selvom det er uden for min epoke 1953 - 191960/61 skal jeg have en stamme stående af et bestemt tog/oprangering i vitrinen - der så engang imellem vil komme ud og lufte hjulene på de lange skinner :-)

og selvom denne ( som er flot detalieret og velkørende )
[image]

[image]

[image]

også er uden for min epoke ( vognen er fra 1962 - ja så fik jeg raget den til mig i Valby - med stor velvilje fra Mcks og efter lange og seje forhandlinger ( der ville få 1968 forhandlingerne mellem Nordvietnam og USA til at være barnemad ) - og den er/blev betalt )

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak