Mck "Gummivogne".

af h087 ⌂, bagsværd, 13/11 2015, 17:14 (3096 dage siden) @ Futfar
redigeret af h087, 13/11 2015, 17:27

Hej futfar

jo - jeg forstod godt dit indlæg og og opfatter det positivt
og det var ikke møntet på dig - og som du selv ser - havde jeg heller ikke bemærket disse forskelle - selvom jeg har set Agen flere gange på messerne samt taget fotos af den

det var nok mere et hjertesuk over ( ikke møntet på dig personligt ) men nok mere generelt og fra indlægget på sporskiftet hvor jeg har lagt link til - (det gik så bare lidt ud over dig idet du havde skrevet det sidste indlæg - som jeg så hægtede mig på) - mere før en masse andre ( og dem har der været en del af igennem tiderne - når en eller anden gik tæt på en model - og der så har brugt ordret nittetæller negativt - det burde jeg nok have tydeligt gjort noget mere ( men det står der nok mere om i det lange indlæg

dog bemærkede jeg for et stykke tid siden denne sætning fra dit startindlæg

Selv de ivrigste "nittetællere", skulle så være "sat til vægs". Forhåbentlig, for med en pris i omegnen af 700.- pr. enhed, skal det være helt perfekt!

og her opfattede jeg ordret Nittetællere negativ men - hvis fejlfortolket - så min dybeste undskyldning ( ved så godt det koster noget der kan drikkes næste gang vi render ind i hinanden - hvilket vi jo gør af og til ( men også fordi du er større end jeg og jeg ikke kan rende så stærkt mere :-D ;-) og at jeg endnu ikke har fået al min pension ;-)

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak