Og nu trædes der vande...

af Sydbanen, 16/11 2015, 16:47 (3092 dage siden) @ UTJ

- Uhh positiv på et McK produkt? kan det lade sig gøre??
Og jeg kommentere heller ikke på epoke 3 modeller fra nogle producenter for dem har jeg heller ikke periodemæssig interesse i...


Der trædes ikke vande. Jeg skyder på dig med en ordentlig kaliber.

Gs'en er i øvrigt et epoke 3 produkt (kan også anvendes i senere epoker) og det er som epoke 3 produkt jeg antyder nogle punkter som bør granskes. Det kan du da være ligeglad med jf dit ovenstående udsagn.

Og jo jeg kan sagtens finde på at skrive positivt om gode produkter. Også andres. Men du stimulerer ikke ligefrem lysten med din fremturen om at Ole skulle tilbyde sig. Det er, som jeg har skrevet før, producenten som må søge oplysninger og ikke omvendt.

Din formodede alder gør jo nok at jeg er overbærende. Pøbelsnak er noget man holder op med alderen, da det lige som ikke klæder folk. Nogle holder ved, men det er ofte udstødte på den ene eller den anden måde.

Sov godt.

:-D

Tja, men du rammer ikke særlig godt...

Gs'eren er vogn der spreder sig udover 2 epoker..
Desuden er det dig der kommentere på Gs'eren, jeg påpejer bare at DU kommentere på den.

Det kan jeg også, det kræver bare en producent udgiver noget som er godt og svare til nutidens standard...

Men når du skriver "også andres" må betyde at du fortsat er med i andre fortagene.

tja, mængden af sure gamle mænd er stor... og du bidrager fint..

--
Mvh Sydbanen
[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne



Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak