Avatar

Mck "Gummivogne".

af Futfar, Kajerød, 12/11 2015, 18:37 (3096 dage siden) @ Ole M. Nielsen
redigeret af Futfar, 12/11 2015, 19:03

Indledningvis skal jeg gøre opmærksom på, at der i den følgende tekst, ikke forekommer sarkasme.

Jeg beundrer din enorme viden omkring detaljeringen af modeltog. Ved at besøge din fine hjemmeside, kan jeg konstatere, at du hovedsagligt bevæger dig i godstogs verdenen.
Ikke desto mindre, har du her kastet dig over litra Ag. Prisværdigt! Din fotodokumentation til underbyggelse af dine påstande, finder jeg ligeledes prisværdig. Jeg er derfor ikke i tvivl om rigtigheden af dine udsagn.
Da du jo svarer på min trådstart, har jeg lige nogle bemærkninger.
Selvom jeg indleder med at påstå at Mck har begået noget - der i mine øjne - er fejlfrit, melder der sig nogle spørgsmål: Mck's Ag synes at have skabt en ny standart, der klart har højnet denne - og prisen - for modeljernbanemateriel. Skal vi ikke stoppe her, og erkende, at det perfekte ikke kan lade sig gøre, samtidig med at prisen holdes på et "rimeligt" niveau? Rent teknisk, er der jo ikke meget der ikke kan lade sig gøre, men er vi villige til at betale mere for materiellet end vi gør nu? Personligt er min "smertegrænse" nået/på vej til at blive overskredet!
Ag vognene kører perfekt, også på Märklin C-spor, deres KKK og NEM-skakter, fungerer 100% - i modsætning til Heljans - så jeg behøver ikke en "superdetaljering" - for at opnå maksimal køreglæde!
For dig som "nittetæller", kan jeg godt sætte mig ind i, at vognene - efter din standart - ikke lever op til dine krav/ønsker, men jeg, og alle andre som jeg omgås, er fuldt tilfredse med vognene.
Så til Mck, keep up the Good Work!!!
Og tak for dit informative indlæg!

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak