Kan vi synke dybere!?

af UTJ, 16/11 2015, 15:17 (3092 dage siden) @ Sydbanen

Der er også et eller andet galt med Gs'erne, men jeg har ikke haft lejlighed til at kigge den nærmere efter.


Hold da op et argument!!!
Hvis det er sådan man "kritisere" modeller i dagens DK, så er der da nogle der skal op af stolen...

Nu plukker du jo en sætning ud af en sammenhæng som en anden journalist fra et bladhus på Rådhuspladsen kunne være bekendt ;-)

Njaah - det er et udtryk for at der ikke er sat en skydelære på den, altså Gs'en. Der er noget galt med proportioner og tagrunding på version 2. Andre har nævnt noget med det lodrette vinkeljern i kassen op til skydedørene. Jeg er også spændt på at se om længde og bredde på vognkassen er nøjagtig.

Så det er ikke et udtryk for sportsdykning, men fordi der er et eller andet galt. Der er nemlig flere forskelle mellem version 1 og 2 end blot skydedørens bredde. Husk nu på at jeg ikke skriver, gentager ikke skriver at Gs-vognen ikke duer eller ikke bør købes. Det er ikke budskabet.

Min påstand er da ikke værre end alle jeres lovprisninger af produkter som endnu ikke er kommet i handlen endnu. I gider ikke engang at se efter om de er præcise og skyder på andre som kommer med relevant kritik.

Jeg synes at du skal læse dine egne hyldestindlæg engang mere, men dennegang med kritisk sans. Bortset fra det, synes jeg sådan set at alle jeres lovprisninger er sjove, pøbelagtige og lidt naive.

For nu at være en lillebittesmule positiv synes jeg at de billeder jeg har set af for eksempel Ardelt-traktoren viser et muligt godt produkt. ME'en kommenterer jeg ikke, for jeg kender hverken nok til forbilledet eller har den periodemæssige interesse for det.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak