Avatar

Mck "Gummivogne".

af Futfar, Kajerød, 14/11 2015, 16:05 (3095 dage siden) @ UTJ

Når jeg skriver som jeg gør, er det med velberådet hu, og bestemt ikke grebet ud af luften!

Jeg siger tak for din holdningstilkendegivelse fordi:
Hvis du læser mine tidligere indlæg - hvad angår mine oplevelser med Heljan - vil det måske kaste et vist lys over den bemærkning, som du harcelerer over. Her er lidt mere:
Jeg er i besiddelse af 25 loks/motorvogne, samt 78 4-akslede personvogne fra Heljan, og har/har haft problemer med ca. 3/4 af dem. Blot for info!
Listen over fejl/mangler og en yderst ringe service, er ufattelig lang, og skal ikke her, repeteres. Men nogle få eksempler vil jeg lige give, specielt relateret til din mening om konkurrenceforvridning:

En typisk 4-akslet personvogn koster ca. 450,- , hertil skal så lægges 100.- til udskiftning af Heljans konsekvent udleverede hjul til 2-lederkørsel, og drejer det sig om harmonikavogne, koster det yderligere 40,- for at tilkøbe udslåede harmonikaer! Så er det lige at jeg spørger, hvor stor er så forskellen mellem en Heljan vogn, og en Mck vogn? You do the math! Og Mck vognen er uden problemer, og dermed ekstra udgifter.

At du holder en længere pause i modelhobbyen, er vel forståeligt nok, så vidt jeg er orienteret, opholder du dig pt et godt stykke væk fra DK.

Så endnu en gang, god weekend, også til dig, selvom din er ovre noget før vores.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak