Hvorfor deltage konstruktivt, når man kan nedgøre et produkt

af Tonny Brandt Andersen, 15/11 2015, 10:28 (3094 dage siden) @ Futfar

Jeg har ikke købt den omtalte vogn endnu, men glæder mig da også til dette McK produkt.
McK's produkter oplever jeg som ualmindelig flotte og ualmindelig velkørende. Jeg har ikke noget der triller bedre end mine Gs vogne fra McK. Jeg har ikke læst hele tråden, fordi det ikke siger mig noget, når tråde glider væk fra fakta og i stedet diskuterer holdninger.

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk der ved noget om (eller mener de ved noget om) hvordan en bestemt vogn så ud, ikke forsøger at påvirke producenten i projektfasen. Jeg har set McK med stand i Køge og Nørresundby, og kommende modeller bliver gladelig vist frem i, det jeg vil kalde 2. eller 3. korrektur (måske mere). Folk står og beundre afstøbningerne eller de næsten færdige modeller, og der tages billeder. Jeg har selv taget billeder og lagt dem op her på siden og på sporskiftet.dk.
De kloge har dermed alle muligheder for, at kommenterer kommende produkter, de kan endda kontakte McK, så fejl kan rettes inden udgivelse, men nej, hvorfor deltage konstruktivt i tilblivelsen af en model, når man kan vente til det er for sent at rette, og så kunne nedgøre det færdige produkt i stedet.

Om nittetæller er et positivt eller et negativt ord, kan der være mange meninger om. Betegnelsen kan selvfølgelig også gradbøjes. En af mine bedste venner med hensyn til modeltog kalder sig selv for nittetæller, jeg kalder ham for kværulant.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak