Heljan stopper den danske produktion...?

af Tonny Brandt Andersen, 2/3 2016, 23:43 (2983 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Netop. Lageromkostningerne æder hurtigt fortjenesten, hvilket naturligvis også er en væsentlig faktor at tage med i sine anskuelser, når man kritiserer, at modeller bliver solgt billigt for at skaffe plads på lagrene.

Sådan går det ofte med tråde på nettet. Det hele bliver drejet rundt indtil flere gange, og så ser det pludselig ud som om man har skrevet det modsatte af hvad man gjorde.
Jeg kritiserer ikke at modeller bliver solgt for billigt. Jeg udnytter at de bliver solgt for billigt.
Jeg giver Heljan's prispolitik som begrundelse for, at Heljan ikke kan sælge nok i første bølge, som Kim til Spor og Baner, oplyser som begrundelse for, at stoppe produktion af dansk materiel. I mine øjne bliver modeller solgt for dyrt de første 18 måneder, når de derefter kan sælges til halv pris.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne



Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak