EPOKE...?

af cm, 4/2 2013, 20:03 (4100 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

-nå ja ... jeg skulle måske nævne, at jeg har to MJ-venner, der har hver sin tilgang til MJ-Epoker. Den ene er hvad jeg vil beskrive som "Epoke-immun" - han har ganske enkelt næsten ALT, og sætter det på banen som han lige har lyst til - alt fra Ep II til Ep VI - tysk/ canadisk / us amerikansk og dansk. Men han er dog bevidst om Epokerne.

Den anden makker er, hvad jeg vil kalde "Epoke-mongol" - han kører gladeligt rundt med MA (EpIV) koblet med startsættets HARIBO-vogn - krydsende med en N-maskine med CL-vogne hægtet på samt en tysk "donnerbüchse"

Jeg kan på ingen måde påstå, at de har mindre glæde ved MJ end jeg har... tværtom.

:-)

mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Kjellerupbanen

Kjellerupbanen
Pris 390 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak