Så kom den, MO 5xx

af cm, 28/1 2015, 12:24 (3376 dage siden) @ h087


iøvrigt undrer det mig at der åbenbart ikke er 3 skinne kørere ( altså AC - men ikke en vogn, - men strømsystem ) - der har anskaffet sig en MO 5xx endnu - og kan give svaret videre til futfar :-) ;-)


Jeg (3-skinne kører)har købt vognen, men dels har jeg adskilt hele min bane m.h.p. udvidelse med skyggebanegård - dels ligger vognen (MO 585)i sin æske og hygger sig derhjemme, eftersom jeg er på arbejde i udlandet. Hvis ikke andre AC-kørere kommer "på banen" i denne tråd - skal jeg da nok melde mig med mine vurderinger / observationer

Har 2 stk MO-1800. Den ene har været til ombygning hos HOBBYKÆLDEREN - den anden kørte fint - direkte ud af æsken.

Jeg håber at HELJAN lancerer MO 500 modellen som MO 1900 på et senere tidspunkt.

mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak