Så kom den, MO 5xx

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 29/1 2015, 00:19 (3347 dage siden) @ Futfar

Det er lidt sjovt at se hvordan en tråd kan udvikle sig i en helt anden retning, end det første indlæg (men er bestemt også meget interesseret i en AC-vogn).

Men var kort forbi Fyns Modeltog (Loksound) inde i Overgade i Odense i dag. Her fik jeg demonstreret en 500-MO i AC på prøvebanen, som var med R1-kurver i C-skinner. Det kan den godt klare. Og udgaven har også fået monteret andre indvendige ledninger, der ikke skulle knække.

Og det er virkelig en flot model, lad det være sagt med det samme.

Mine overvejelser går nu i retning af om det skal være lydversionen, jeg skal have. Den fås nemlig også i lydudgaven derinde.

Min Heljan 1800-MO med senere monteret lyd, kører fint på det lagte af min K-skinnebane med R 4 og slanke skifter. Og trækkraften er rigtig fin, også mere end hvad den rigtige kunne klare.

Mvh
Claus


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak