Avatar

MO 5xx

af Futfar, Kajerød, 16/2 2015, 18:58 (3328 dage siden) @ h087

:-)

hej

tak

det var S..... - må en jo nok udbryde ;-) - godt gået - der skyldes et par poser ballast der kan omsættes til noget drikkeligt/spiseligt - såfremt vi ses i Valby og/eller Køge !! :-D

og jeg har faktisk en RGB mappe på Birkerød station ( ja nu er det afsløret )

den omhandler stationen, desværre må jeg skuffe med at Carina og Carolina ikke er omtalt - men nok pølseboden.

den ligger her
http://rundremisen.dk/forum/index.php?topic=1319.0

[image]

mvh
henning h087

og så må vi vist hellere vende tilbage til MO igen !!

Ja, lad os komme tilbage til starten af min tråd omkring erfaringer med 3-leder kørsel med MO 5xx, selvom de mange indlæg, både har været lærerige og underholdene, og sådan skal en sådan tråd bestemt være, efter min mening. Ja, jeg har planer om at frekventere både Valby-messen og Køge udstillingen, så du får rige muligheder for at din gæld kan indfries, Henning:-D.
Jeg vil gerne sige tak til alle Jer, der har været med til at give mig et, foreløbigt, indblik i den nye MO's, tilsyneladende, fortræffeligheder. "I'll rest my case", og gå i overvejelsesfasen, før jeg foretager et køb. Værende i besiddelse af ca. 60 stykker digital trækkraft, er det ikke et "must" at anskaffe nogle af dem, men så kan jeg måske få et antal MO'ere, der kan opfylde mit behov for at se en Heljan MO, der kan køre ordentligt!
Vogne til at spænde efter den/dem, mangler jeg ikke:-P

Lidt skilderier af min "prøvebane", kommer snart!

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak