Traktor 1

af Steff, 22/3 2024, 09:40 (36 dage siden) @ Skott

Hej Tomas

Godt spørgsmål hvorfor BRAWA har malet deres model som de har gjort.

Nu synes jeg at billeder af modeller ofte giver en misvisende farveangivelse. Personligt synes at modellens billede er ganske forkert lysegrøn.

Jeg håber da at BRAWA har gjort sig tanker eller måske også har fået dårlig rådgivning, kan jo ske selv i de bedste familier. Eller også er rådgivningen ikke fulgt?? Umiddelbart KUNNE modellen (billedet og dets farvekvalitet) have førkrigsfarveskemaet, altså en "afart" RAL 6007 med en aldeles rød på hjul og stænger.

Der er på modellen en Rev. dato påmalet barrierepladen. Den KUNNE jo give en indikation om hvor rigtig/forkert farven er. Kan nogen se denne dato????

Jeg tror ikke at jeg kan komme det nærmere, måske kan BRAWAs danske rådgivere hjælpe??

Steff


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak