McK MT lyd og power pack

af mikkelwf, 3/8 2021, 12:42 (959 dage siden) @ Erik A

Hold da op det er pinligt.

Med fare for at gentage mig selv: Stakkels forhandlere der står med reklamationsforpligtelserne (udgifter!) for endnu et Kina McK (kvalitets)produkt!

Men det er jo set før, hvem husker ikke fadæsen med MR togsæt der skulle have skiftet overdel og indretning, samt ME lokomotiver der fik byttet overdel.
Eller hvad med Uhlenbrck dekoderen i styrevognene, som gik i stå, hvis de mødte et DCC signal med RailCom.

Modeltog i høj kvalitet………

/EA

Er du venlig at dokumentere HVOR McK lover der er en resonanskasse, og i øvrigt hvilke specifikationer højtaleren har..
Det står intet på deres hjemmeside..

DU bliver ved med at harcelere over kinaprodukter (i mit forrige skriv har jeg forklaret dig hvordan produktionen hænger sammen, så hvorfor skal du blive ved med at nævne det?). Er Heljans produkter også noget lort fordi de tilfældigvis er produceret i Kina. Måske Märklins er noget lort fordi de er lavet i Ungarn og Roco i Vietnam? Hvad har det med sagen at gøre?

Hvad er det præcist du mener du i forhold til købeloven du vil reklamere over?
Der står intet sted i købeloven (eller i den store imaginære modeljernbaneproducentlov) at der skal være en resonanskasse (men ja, det giver da klart bedre lyd, men de har behændigt intet lovet, hverken på deres hjemmeside eller andre steder).

Men det ville da være dejligt med en officiel udmelding og guide ift. fejlprogrammeringen af dekoderen. SMT har bl.a. lagt den op på deres Facebook.

Fejlprogrammeringen er i øvrigt nok det eneste du reelt kan reklamere over (men det kommer jo an på i hvor små sko og hvor nidkær forhandleren er, det er jo powerpack monteret - den virker bare ikke efter hensigten ;) )


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Aalborg-Hvalpsund Jernbane

Aalborg-Hvalpsund Jernbane
Pris 359 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak