McK MT lyd og power pack

af Vingehjul, 29/7 2021, 12:15 (1001 dage siden) @ bygger01

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men mit MT blev forudbestilt i december måned sidste år. Det er købt online og leveret med fragtmand i sidste uge.

Jeg havde derfor ikke mulighed for at afprøve modellen - det tænker jeg der er flere MT ejere, der heller ikke havde?

I og med at rigtigt mange MT’ere er/var forudbestilt, og nogen fik fra første levering, så er vi jo nogle stykker, der først opdager at modellen ikke virker som den skal, når vi modtager den. Præcis som brugeren med det første indlæg.

Jeg forventer, som alle andre, at det jeg køber er i orden. Det er i sidste ende producentens ansvar, at det leverede er i orden. Ikke forhandleren.

Et eller andet sted synes jeg egentligt at det er et skred, hvis det forventes, at forhandleren skal teste alt før det sendes?!

Jeg har valgt at købe online og få tilsendt. Det er det nemmeste for mig. Det bliver jeg ved med. Jeg har mindst en times kørsel til nærmeste forhandler. Jeg forventer jo ikke, at det jeg køber ikke virker.

Jeg har en del materiel fra McK. Jeg synes de laver rigtigt flot og velkørende materiel. Og på trods af en fejl som denne, så køber jeg fra dem igen. De udbyder dansk materiel i dén epoke jeg kører - og i en detaljeringsgrad, der (for mig) er uden sidestykke.

Og nej - jeg er slet ikke tilfreds med kvalitetskontrollen på MT’eren. Det virker jo som om, at det er alle sammen, den er gal med. Jeg havde da hellere ventet en måned eller to mere for at få et produkt, der lever op til det lovede.

Jeg ved min forhandler er i gang med at finde en løsning. Så jeg venter og ser. Hvis jeg vil ha en MT får jeg ikke noget ud af at sende den retur endnu.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak