McK MT lyd og power pack

af carolus rex, 28/7 2021, 20:16 (965 dage siden) @ Bent Larsen
redigeret af carolus rex, 28/7 2021, 20:39

ja det er skrevet af mig omkring et Piko lok EB, det du bare glemmer at skrive er at.....der ikke var noget galt med lokomotivet fra piko andet end der manglet et skide håndtag på døren og
mange roste lokomotivet for at det kørte godt havde god træk kraft , da jeg skrev var det netop fordi der var nogen der var meget forarget over det håndtag, og så var det nærmest en skod model.....men man var da klar til at gå ud at offer flere 1000 på modeller fra ( Heljan) hvor jeg selv har op blevet at få modeller der 1..... ikke har været samlet ordenligt både vogne og lok....2 løse koblinger.....3....hvor hjulene falder af når man løfter personvogne og jeg kunne blive ved, så det gør jeg, 4....ic3 tog der ikke køre ordenligt. p maskinen som mange havde store problemer med og mig selv og E maskinen......men jeg vil gi mig på et punkt, de laver smukke og flotte modeller det gør de den ros skal de ha , det hjælper bare ikke når de skal står på en hylde og samle støv og til stor ærgrelse for dem der har købt dem, en ting er sikkert....jeg gider ikke at være til grin for mine penge og det skal være i orden det jeg køber ellers er min penge pung lukket....hvis jeg solgte biler og folk kom og klaget over venstre for hjul hele tiden røg af og jeg ikke gør noget ved det men folk stadig kom og købte ville jeg da grine hele vejen til banken, og ved i hvad det gør de andre os.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak