Fejl på Heljans CB- vogne

af UTJ, 3/5 2013, 20:21 (4020 dage siden) @ bygger01
redigeret af UTJ, 3/5 2013, 20:27

Det er et være skriveri det her, og jeg lover at det er mit sidste i den serie ...

Det jeg mener er:

Når Du fortæller / forsvare Heljan eller en af de andre, som Du nu nævner mellem linierne, så laver Du en form for skjult reklame, og der er sikkert mange, som kender til det, men jeg har kun gættet ud fra Dine indlæg, og det er det, jeg synes er useriøst og for ugennemsigtig.

Så kom proppen af flasken. Interessant. Kritik kan nu også være skjult miskreditering af produkter og hvis ikke man tror på engagement og selvstændige holdninger, uanset om der bliver ydet rådgivning, ja, så kan ingen jo ytre sig om noget som helst. Lige nu miskrediterer du og betvivler min uafhængighed uden at have belæg for det. Jeg har fra tid til anden beskrevet min relation til den store kunde i rådgivningsbiksen, for netop ikke at skjule noget. I øvrigt kender du formentlig ikke meget til andre forumdeltageres bias eller engagement med diverse økonomiske interesser i dansk modeltog, for det giver du ikke udtryk for.

Selvfølgelig har jeg en forkærlighed for de produkter som jeg synes om. Og i den forbindelse er det klart at medindflydelse på et produkts udseende alt andet lige bør føre til en form for ejerskab i forhold til udseendet - og det er uanset hvilken finansieringskilde som står bag modellen.

Jeg tror i øvrigt at vor bygger01 bliver overrasket når bygger01 læser næste nummer af Lokomotivet.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak