Fejl på Heljans CB- vogne

af UTJ, 2/5 2013, 20:14 (4021 dage siden) @ Erik Olsen

Ja da, men man skal vare sig med at tale om fejl når det gælder modeller. Særligt når man samtidig går skridtet videre og tale om rådgivning, for det ved vor Peter H intet om.

Din ordvalg 'udseende' og 'udførelse' er langt bedre, for det er netop noget som kan diskuteres i en fornuftig tone.


Nu er vi jo ikke allesammen sproglige ekvilibrister eller ligefrem sprognørder, det bliver man nødt til at tænke på i en debat som her. Jeg har netop genlæst Peters indlæg, og jeg synes ikke der er noget særligt man kan kritisere ham for, heller ikke sprogligt.

Jeg er også enig i det, men når man skriver "research arbejdet", så rammer man personligt - sproglige evner eller ej. Og det bryder jeg mig ikke om, særligt når det blot er slynget ud uden selv at have haft produktet i hånden. Helhedsindtrykket er således ganske vigtigt i den sammenhæng og så kan man da godt nævne at toiletventilerne er skredet lidt rundt. Men som sagt - kritik er ok, hvis man ellers har haft modellen i hånden uanset om det resulterede i køb eller ej.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak