Fejl på Heljans CB- vogne

af bygger01, 3/5 2013, 15:26 (4020 dage siden) @ UTJ

UTJ

Du skulle først og fremmest følge Dit gode råd med at læse det igennem, Du skriver - for det første afsnit er lidt rodet - og jeg gætter på, at Din mening er, man skal passe på ikke at lave så meget kritik af et produkt, at en af udbyderne holder op med at lave seriefremstillede mesterværker.

Eller at Du ikke gider mere at arbejde for Heljan, for det er det er vel det Du gør. Om det er med eller uden løn er princippet ligegyldig, men hvis det er tilfældet, burde Du oplyse det i Dine indlæg, når der er tale om modeller fra Heljan, for så kan alle afkode Dine indlæg ( også et som dette, hvor Du er blevet hidsig ) .....

Jeg er i princippet ligeglad med, om der er et forkert antal et eller andet, for det er mere vigtig for vores bane derhjemme, at en given vogn kan køre og om den ser pæn ud,

Jeg har kun skrevet dette fordi, jeg synes, Du tiltager Dig en ophøjethed, fordi modeljernbane & Peter H har en anden mening end hvad Du synes er rigtig ......


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak