DSB damplokomotiv litra E fra Märklin/Trix

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 26/4 2022, 23:06 (723 dage siden) @ john3003

Hej Claus.
Det er ALDRIG god stil i et debatforum at tage en enkelt sætning ud af helheden. Det er noget for journalister ikke for os andre dødelige.
Jeg ville have respekt for hvis du kommenterede det essentielle i mit indlæg, nemlig den ALT FOR STORE AFSTAND TIL TENDEREN. Hvis du så også havde et forslag til løsning af problemet ville jeg kunne tage dit svar seriøst.

Den sætning du så kommenterer var en ren provokation, du hoppede jo også lige lukt i fælden.
Trods det er Heljan's modeller nu ikke så ringe endda.
Mvh John, med et stort smil på læben.

Nu skal jeg nok citere hele teksten....;-)

Men hvorfor pokker har du så købt den nye E-maskine? Så er det da bedre at holde sig til Heljans E-maskine.........

Det er i øvrigt en meget smal sag at justere på afstanden mellem maskinen og tenderen på den nye E-maskine.

Har en Heljan jeg overvejer at sælge, men må nok erkende at den er ikke 3000 kr. værd mere, selv om det er med lyd og Faulhaber.

For det er en total topmodel Märklin/Trix er kommet med, det må man bare sige. Hvis man ikke kan acceptere at det er Museumsudgaven, så må man jo bare lade være med at købe den. Eller lave de ændringer man ønsker på den. I stedet for at brokke sig. Det kunne jo måske tænkes der faldt noget mere af på et tidspunkt.....

Mvh
Claus


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak