DSB damplokomotiv litra E fra Märklin/Trix
Uanset hvor mange lanterner den har, så syntes jeg ikke vi kommer udenom at de er lidt voluminøse. De ligner næsten noget fra et polsk damplokomotiv.
...hvis man absolut skal gribe efter strå...
Uanset hvor mange lanterner den har, så syntes jeg ikke vi kommer udenom at de er lidt voluminøse. De ligner næsten noget fra et polsk damplokomotiv.
...hvis man absolut skal gribe efter strå...
Hele emnet:
Forbildet til mj: Ekte jernbane : Tekniske tegninger til lokomotiver
Arrangementer, treff, utstillinger og messer : Lanseringsfest damplok type 31b hos NMJ
Storskalaer, Livesteam : Min innendørs skala O bane. Liten men fin.
Storskalaer, Livesteam : Min innendørs skala O bane. Liten men fin.
Storskalaer, Livesteam : Min innendørs skala O bane. Liten men fin.