DSB damplokomotiv litra E fra Märklin/Trix

af Morten Flindt Larsen, København K, 6/4 2022, 17:16 (745 dage siden) @ ventrikel

Uanset hvor mange lanterner den har, så syntes jeg ikke vi kommer udenom at de er lidt voluminøse. De ligner næsten noget fra et polsk damplokomotiv.

Thomas


Så lader du da bare være med at købe den........

E-maskinerne går i øvrigt som varmt brød, det er der meldt ud hos af af de store hobbyforhandlere ;-)

Mvh
Claus


Jeg vil nu heller ikke lade nogle måske lodt for store frontlanterne afholde mig fra at købe et stk.

Men har nogle et problem med dem - så må de blot vente til der måske engang kommer et mere perfekt eksemplar. Men mon ikke den udgave også har en lille fejl??

Her er forbilledet, fotograferet ved broen for Fjordvang mellem Stevnstrup og Randers af Lars Bjarke Christensen den 23. maj 2009. Så kan I insektformere om antal og størrelser på et sammenlignende grundlag.

[image]

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak