Hvilken skinne fabrikant

af erikit, Hundested, 15/6 2019, 21:59 (1777 dage siden)

Jeg har i mange år haft et mærklin analog anlæg med de gamle M skinner. Jeg har nu pillet anlægget ned og solgt det meste af det.
Jeg vil nu bygge et H0 2 skinne digital anlæg. Som model har jeg valgt et startsæt fra Roco med multimouse og z21. Mit problem er at de skinner der følger med er med ballast. Det syntes jeg ikke rigtig passer til det anlæg jeg gerne vil bygge.
Jeg kunne godt tænke mig nogle skinner der ser "rigtige" ud. Jeg søgte på internettet og blev mere forvirret for det er svært at gennemskue hvilke skinne jeg skal vælge. Jeg ringede derfor til 4 forhandlere og fik 4 forskellige forklaringer på hvilken skinne jeg skulle vælge.
Mit spørgsmål er derfor hvad vil i kloge hoveder her anbefale?
Jeg har passeret de 70 år og er ikke en rig pensionist, så jeg vil jo gerne have de rigtige skinner fra starten.
Alle gode råd modtages med glæde.
Med venlig hilsen
Erik


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak