IRMA overlever...
Der kunne måske blive plads til et par modelbiler mere ..... hvis der er nogen der har de rigtige forbindelser
![[image]](images/uploaded/2023020414150463de6868aa9f3.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020414160563de68a56a9ef.jpg)
--
Svend
![[image]](http://www.jernbanen.dk/Tegninger/Mini/Pbane/114/SNNB_SM12.gif)
Der kunne måske blive plads til et par modelbiler mere ..... hvis der er nogen der har de rigtige forbindelser
![[image]](images/uploaded/2023020414150463de6868aa9f3.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020414160563de68a56a9ef.jpg)
--
Svend
![[image]](http://www.jernbanen.dk/Tegninger/Mini/Pbane/114/SNNB_SM12.gif)
Hele emnet: