IRMA overlever...
Irma logoet på din model er ganske rigtig en smule mere moderne .......
En par 1:1 Irma-billeder fra 60´erne (det øverste lidt nyere)
![[image]](images/uploaded/2023020219094763dc0a7bd9f8f.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020219102763dc0aa351ead.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020219105863dc0ac21e95f.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020219111963dc0ad7b9ae7.jpg)
--
Svend
![[image]](http://www.jernbanen.dk/Tegninger/Mini/Pbane/114/SNNB_SM12.gif)
Irma logoet på din model er ganske rigtig en smule mere moderne .......
En par 1:1 Irma-billeder fra 60´erne (det øverste lidt nyere)
![[image]](images/uploaded/2023020219094763dc0a7bd9f8f.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020219102763dc0aa351ead.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020219105863dc0ac21e95f.jpg)
![[image]](images/uploaded/2023020219111963dc0ad7b9ae7.jpg)
--
Svend
![[image]](http://www.jernbanen.dk/Tegninger/Mini/Pbane/114/SNNB_SM12.gif)
Hele emnet: