? Mere Tuborg Øl

af Erik V. Pedersen... ⌂, 11/3 2021, 13:09 (1154 dage siden) @ bygger01

Ja, der vil næppe ske den store forandring. Danmark er for lille til den slags småserier -- desværre.

Dine ord om egne ønsker, f. eks. ved selvbyg og hvad man kan få ud af sit eget model-anlæg, giver mig næsten "stikordet" til en bemærkning til det indlæg, jeg idag har på min hj.side, evp.dk. (Næsten) færdigbygning af mine fire små "Corona-færger". Der er også "store", synlige "fejl", som er udført således -helt bevidst.

Det er svært at skaffe det rette tegningsmateriale, og selv om man så får det, passer tegningen så tidsmæssigt til de billeder man har af færgen -- og til de tanker/ønsker man selv har om sin færges udseende. Jeg har nye billeder af en færge, som jeg evt. --af forskellige årsager-- gerne ser med et ældre udseende (f. eks. gammelt træ-styrehus).

Det kan jeg lave selv, og være glad for det, blot jeg gør opmærksom på det ved billederne / i teksten. Hertil kommer så, at styrehusene er "løse" (sat "løst" fast :-) ), så den, der evt. arver færgerne, kan "nemt" selv bygge et "blik-styrehus", og sætte det på i stedet for.

Erik V.
evp.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanebøger

På Sporet af 2018

På Sporet af 2018
Pris 240 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak