? Mere Tuborg Øl

af Erik V. Pedersen... ⌂, 11/3 2021, 13:09 (1525 dage siden) @ bygger01

Ja, der vil næppe ske den store forandring. Danmark er for lille til den slags småserier -- desværre.

Dine ord om egne ønsker, f. eks. ved selvbyg og hvad man kan få ud af sit eget model-anlæg, giver mig næsten "stikordet" til en bemærkning til det indlæg, jeg idag har på min hj.side, evp.dk. (Næsten) færdigbygning af mine fire små "Corona-færger". Der er også "store", synlige "fejl", som er udført således -helt bevidst.

Det er svært at skaffe det rette tegningsmateriale, og selv om man så får det, passer tegningen så tidsmæssigt til de billeder man har af færgen -- og til de tanker/ønsker man selv har om sin færges udseende. Jeg har nye billeder af en færge, som jeg evt. --af forskellige årsager-- gerne ser med et ældre udseende (f. eks. gammelt træ-styrehus).

Det kan jeg lave selv, og være glad for det, blot jeg gør opmærksom på det ved billederne / i teksten. Hertil kommer så, at styrehusene er "løse" (sat "løst" fast :-) ), så den, der evt. arver færgerne, kan "nemt" selv bygge et "blik-styrehus", og sætte det på i stedet for.

Erik V.
evp.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak