Avatar

DMJU event i Tåstrup 30. marts 2019

af Futfar, Kajerød, 10/4 2019, 19:39 (1843 dage siden) @ Futfar

Her finder jeg så at det må være på sin plads, at sige tak til alle der har sendt reportager/video/foto fra DMJU-udstillingen den 30/31 marts. De offentliggjorte links er selvfølgelig til alle, men da flere af dem er adresseret til mig på min efterspørgsel, siger jeg hermed tak til alle :-)

Og så lige til de af Jer der anbefalede, 'at jeg da bare kunne tage toget' . Hrmm.. Uden at være helt sikker, mener jeg at være een blandt mange, der lider af 'DSB-fobi'... En fobi der særligt angår DSB, og således ikke omhandler andre Jernbaneselskaber i mit univers, for der har jeg sjældent oplevet de genvordigheder som DSB kan byde på. Derfor, fra mig, nej tak til DSB.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke behøver at opliste eksempler på DSB's manglende evner/vilje til at betjene sine kunder, for det vil nok blive alt for omfattende, også i dette forum.

Derfor - endnu en gang - tak for fine info omkring DMJU udstillingen i Tåstrup. Wish I was There....

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak