Avatar

DMJU event i Tåstrup 30. marts 2019

af Futfar, Kajerød, 30/3 2019, 17:13 (1852 dage siden)

En udstilling jeg havde set frem til at besøge, men ak nej. Ved 11-tiden var vi ganske mange der kørte rundt i området for at finde en P-plads. Desværre forgæves, så jeg kørte hjem igen. Lidt synd for det stort anlagte arrangement. Det er nok lidt svært at finde et sted at afholde et sådant arrangement i det Storkøbenhavnske område, med tilstrækkelige parkerings muligheder. Jeg talte med en 'parkeringsvagt' på stedet, og han kunne melde om en 'helt utrolig stor tilstrømning'. Men vi var så ganske mange som ikke kunne 'komme til fadet' :-( :-(. Bevares, der er jo så også åbent i morgen søndag, men vi er så nok mange der ikke lige havde/har planer om også at skulle bruge søndagen på en, måske tilsvarende, forgæves oplevelse.
Derudover giver et sådant event gode muligheder for at 'trykke et kendt ansigt i hånden', for det er jo ikke altid vi mødes, 'face to face'.
Man kan vel så håbe på, at dem der så fik mulighed for deltagelse i herlighederne, vil delagtiggøre oplevelserne - med fotos/videoer, og lidt referater - med alle os der måtte køre forgæves - af det der sikkert har været spændende :-P .

Mit indlæg skal på ingen måde opfattes negativt overfor DMJU, for det er nok meget svært at forudse antallet af gæster, og dermed behov for P-pladser. Det er vist - uden at jeg ved det - lidt anderledes når det foregår i Kolding og omegn. :-P.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak