Avatar

DMJU event i Tåstrup 30. marts 2019

af Futfar, Kajerød, 30/3 2019, 19:30 (1825 dage siden) @ Bent Larsen
redigeret af Futfar, 30/3 2019, 19:52

Hej
Alle udstillere havde fået at vide vi skulle parkere på nogle arealer bag ved hallerne, for der skal være plads til betalende gæster, så DMJU har tænkt over pakeringsproblemerne, men ok der er kun ca. 200 pladser lige foran hallerne.
Vh
Bent Larsen

Tak for dit svar Bent.
Den tidligere nævnte 'parkeringsvagt' henviste netop til det beskrevne område, men også der, var der totalt 'udsolgt'. Jeg brugte ca. 20 minutter på at 'cirkle' rundt i området, desværre uden resultat, for foran mig, var der ret mange P-pladssøgende bilister, som så heller ikke fandt en plads.
I området syd for Parkvej/udstillings/idrætshallerne, er det et parcelhusområde med smalle veje, og selv her var der 'fyldt op'. På Nordsiden af Parkvej, er der boligblokke, hvor parkering er forbeholdt beboere til disse, og her beskiltet 'kun parkering for beboere'. Jeg vil ikke under nogen omstændigheder overskride disse - eller andre - regler, blot for at komme til et modeljernbane event.
Flere og flere steder oplever man at div. 'Parkerings overvågningsselskaber' bliver entreret til at udstede 'afgifter' til tidbestemte, og i øvrigt 'uhensigtsmæssig/ulovlig henstilling/parkering af køretøjer, og det er så helt forståeligt, eftersom rigtig mange bilister 'smider deres biler' hvor de finder det passende! En holdning jeg slet ikke kan finde passende!

Ja undskyld, det var jo nok lidt OT, men sådan opfatter jeg tingene, når jeg kommer lidt udenfor min residens i Kajerød. :-D Parkering her på lag, er ikke et problem, da vi jo bor i det man - i visse tilfælde - vil kalde 'udkants Danmark'. Dette til trods for at der kun er ca. 23 km. til centrum af Hovedstaden...:-P :-P . Et prædikat vi så er helt tilfredse med :-D

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak