MX fra McK

af audelov, 28/6 2017, 11:33 (2494 dage siden) @ Tonny Brandt Andersen

Dem der kører moderne tog har ingen rangermaskiner. MK'en der dækker perioden 1996 til i dag, er der ingen der har lavet (på nær et begrænset oplag fra OKT), og den kan endda laves i mindst 5 bemalinger. Den forstår jeg ikke, at der ikke er en der går i gang med.


McK er mest til epoke IV, såvidt jeg har hørt. Derfor er det mest materiel i perioden 1974-1987 han kommer med. Jeg har engang forsøgt at overtale ham til en MK - det tror jeg ikke han vil. og slet ikke fordi der ikke er nok versioner i den lave ende af perioden. Han ønsker ikke at lave versioner i udenlandske varianter. Derfor kunne det være, at vi skal overtale Dekas til at presse lidt på :-)

hilsen Jan

--
FREMOdern epoke IV-VI


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Kjellerupbanen

Kjellerupbanen
Pris 390 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak