Dansk Sojakagefabrik A/S fra Tillig HO - farve?

af UTJ, 25/1 2015, 09:19 (3379 dage siden) @ Søeborg

Uuhh, jeg er skam mit ansvar bevidst - men ét er, hvad man får talt om på en messe, et andet er, hvad der siden kommer ud af det. Hvis Tillig kun kender til det sort/hvide billede og er blevet fortalt, at sådan så vognen ud (grå tank), er det jo svært at komme ind fra sidelinjen og påstå, at de tager fejl, hvis jeg ikke kan bevise det. Omvendt kan det jo være, at de de hjemlige idémænd følger med i debatten her og selv påvirker Tillig! Lad os se.

Så kan du jo på forkant undersøge hvem der i Danmark vejleder Tillig - sikkert en eller anden i en forretning og få det rettet ad den vej. Det er jo lidt primitivt at udkomme med sort-hvid modeltog fordi billedet af forbilledet tilfældigvis ikke er i farver.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne



Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak