Dansk Sojakagefabrik A/S fra Tillig HO - farve?

af Svend B J, 25/1 2015, 09:30 (3350 dage siden) @ Søeborg
redigeret af Svend B J, 25/1 2015, 09:38

Uuhh, jeg er skam mit ansvar bevidst - men ét er, hvad man får talt om på en messe, et andet er, hvad der siden kommer ud af det. Hvis Tillig kun kender til det sort/hvide billede og er blevet fortalt, at sådan så vognen ud (grå tank), er det jo svært at komme ind fra sidelinjen og påstå, at de tager fejl, hvis jeg ikke kan bevise det. Omvendt kan det jo være, at de de hjemlige idémænd følger med i debatten her og selv påvirker Tillig! Lad os se.

Som vores "udsendte medarbejder" må du (Flemming Søeborg) lade et par ord falde, når du når TILLIG-standen. Det er for usikkert at regne med, at nogen melder sig som TILLIG´s kontaktpersoner i Danmark, så parallelt må vi forsøge at indhente oplysninger andre steder fra. Måske du kan fortælle TILLIG (med mindre vi ved noget i løbet af et par dage), at farvespørgsmålet er ved at blive undersøgt i Danmark og at "vi" - hvem så så end måtte være - vender tilbage med oplysninger.

Vognen er planlagt udsendt i 3. kvartal 2015, så der burde være tid til at foretage en ændring.

--
Svend
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanebøger

På sporet af 2011

På sporet af 2011
Pris 179 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak