Hg i Hl ex transfesavogne - var: postvogne ex nye B v OT

af h087 ⌂, bagsværd, 9/2 2014, 15:16 (3759 dage siden) @ per sørensen
redigeret af h087, 9/2 2014, 15:28

Hej
PED

kort og godt

havde svedt det ud - og da jeg også havde taget fejl af tidspunket - så gik der helt kage i det - men jo - det var Martins spor N anlæg af Hg der var på N-moduludstilling.

og da undertegnede skiftede jakke i sidste øjeblik - kom kameraet heller ikke med. - men får fat i Martin - og hører om han har nogle foto
men der er ikke sket så meget ang bygninger - så der kan ses nogle foto her af anlægget
og såvidt jeg hører lidt om, tænker Martin over om han skal lave sporplanen - helt korrekt til 89 udgaven - vi får se.

men link her til Martins facebookside
http://www.facebook.com/elsingore1to160

mvh
henning h087

og så lige noget andet - firsersporplanen indeholder IKKE et pæretræ :-D ... så !!!!!!
på den måde - var der jo ikke rigtig noget for dig at komme efter :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

PSPS - skal til Hg på et tidspunkt og hente nogle gamle ( 60er udgave ) bygningstegninger til Hg og til husene omkring stationen ( Strandgade, Bramstræde, Svingelport osv. - giver besked om hvornår - så får du chancen for at gøre gengæld - eller tage på ferie - men ikke Hälsingborg - husk - den kender jeg jo som min egen bukselomme jvnf "skoletiden i landflygtighed"

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak