Avatar

FREMO-træf i Stoholm

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 27/11 2013, 12:57 (3814 dage siden) @ Josax1978
redigeret af Carsten B. Thomsen, 27/11 2013, 13:16

Nu hvor udstillingen i Stoholm er vel overstået, kunne det da være sjovt at høre folks mening/ holdning til FREMOs første udstilling i Danmark, såvel som i Stoholm.

Hej Jørgen

Jeg var i Stoholm som gæst både lørdag og søndag, og jeg var vildt begejstret for arrangementet og håber at kunne komme og kiggelure næste år også - måske endda som Fremo-medlem :-)
Og så håber jeg også på, at der arrangeres et Fremo-træf i Stoholm næste år også, og at det bliver en fast årlig begivenhed.

Det var vist første gang, at der var et større Fremo-træf så langt nordpå (?), så det skulle jo naturligvis granskes nærmere - og for mit vedkommende kunne en tur til Stoholm heldigvis kombineres med et familiebesøg i nabobyen (og i den forbindelse en stor tak til Keld Kilegaard fra Skive Modeljernbaneklub for at give et lift "hjem" om søndagen, på sin tur tilbage til Skive - jeg kommer og besøger jer i klubben en skønne dag (aften!) :-) ).
Det var herligt at hilse på venner og bekendte indenfor MJ-kredse, og det gik det meste af tiden faktisk med.
Det var derfor først om søndagen, at der blev tid til et hurtigt kig inde i Hal 1 med de mange forhandlere fra nær og fjern, og det må siges at der var masser af dejlige fristelser (men ikke ret mange lommepenge - håber at det med lommepenge bliver bedre til næste år).
Jeg deltog også i Martin Wilde's Fremo-foredrag om lørdagen og lærte derved lidt nyt, og både Fremo-træffet i Hal 2 og foredraget i mødelokalet ved Hal 2 gjorde mig kun endnu mere "tændt" - Fremo er et genialt koncept, så skik følge... .

Jeg optog ingen videoer, men om søndagen fik jeg endelig tid til at tage nogle billeder - de fleste af dem af detaljer ved Fremo-modulerne til inspiration for det kommende modulbyggeri - men et par af dem var også billeder af det, der er ovenpå modulerne:

[image]

[image]

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak