Avatar

EA 3007

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 25/7 2013, 22:51 (3938 dage siden) @ Futfar

Var lige en tur ude og kigge i mit maskindepot, og der fandt jeg en Rød/Sort EA 3019, P.O.Petersen, selv om det er vel uden for din epoke? Og nej det er ikke en ACME, men den er flot og kører godt:-D AC digital. Jeg havde helt glemt at jeg havde den;-)
Kunne blive til salg, hvis omstændighederne er de rette:-)

Hej Futfar

Jeg er da lidt nysgerrig efter at vide, hvad de rette omstændigheder eventuelt kunne være ?. :-)
Jeg kunne da godt bruge en rød/sort EA som trækkraft for min Ferie-Express anno 1998.

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak