O-maskine

af BenjaminA, 2/8 2021, 21:18 (998 dage siden) @ Steff

Steff, tak for de fine tegninger af lok og lanterner. Det kan være at Troldmanden i Tikøb kan hjælpe med sådanne.

Også tak for links til modellerne - det er meget inspirerende at se det spændende område komme til live igen. Jeg håber meget at kunne deltage i Vamdrup og se maskindepotet der.

Dejligt at se et billede af 303, og at vide at Verner Olsen byggede den korrekt. Ang. maling af kedel og lok, så er det en fin detalje, der burde være nem at styre med lak. Nu hvor du har nævnt det, kan jeg ikke lade være med at lægge mærke til det på ældre billeder - det er ret tydeligt.

Jeg vender tilbage med de næste skridt - tusind tak for al din vidunderlige viden indtil videre!

Mvh
Benjamin


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak