Retningslinjer for brug af forum, private salgs annncer.

af bygger01, Herning, 7/6 2018, 21:49 (2144 dage siden) @ Bent Larsen

Jeg følger dagligt med på Sporskiftet / Baneforum & Signalposten, og der er stor forskel på de tre efter min vurdering.

  • Sporskiftet på en måde lidt mere "ophøjet", for der er spørgsmål, der aldrig bliver besvaret på trods af, at der er flere brugere, der kan svare, men det undlader de ( ved ikke hvorfor )
  • Baneforum, er det sted, hvor hjælpen er nærmest, når der er tale om noget med digitale spørgsmål, og Søren & Moppe svarer hurtigt af bedste evne på alt !
  • Signalposten er anderledes, og jeg sammenligner det lidt som en vulkan, der pludselig går i udbrud over et eller andet.


Så er er Jimmy blevet "dumstædig" og vil absolut sælge nogle rundnæser på disse tre kanaler, og endte til sidst med Signalposten, som den sidste mulighed.

I mine øjne griber Du det helt forkert an - Du burde have opslået det på en af kanalerne og holdt det der for et par uger, men i stedet er Du endt på Signalposten, og her forsøger Du endnu en gang, at presse de rundnæsede ned i halsen på dem, der har samme på lager i alt for mange af samme slags ( og så ender han med at tabe penge ).

De to andre kanaler, har et afsnit til den slags, men de MY'er skal partout sælges her og nu, og det kan kun ende galt, for hvem vil købe af en, der ønsker at sælge noget, der er nok af.

Så Jimmy / Du burde have slået koldt vand i blodet på en kanal og ventet et par uger, og så kunne du have "indtaget" en anden kanal.

Nu forstyrrer du mange, og hvem vil handle med en, som holder fast på sin pris og som bliver ved med at presse ( håber ikke det skyldes, at du pludselig er kommet til et T kryds ..... )

--
Jørgen Steffensen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak